HomeGallerySearchRegisterLog in
Community database: HERE!

Share
 

 My HUD is messed up. >.>

Go down 
AuthorMessage
Sonrisa

Sonrisa

My HUD is messed up. >.> TheLoner
Posts : 2099
Join date : 2010-06-04
Age : 24
Location : why do you wanna know?! O.o
Job/hobbies : Machine Operator/Production Worker/Artist

UT Player Information
Current Skin: Risa Risa
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeSun Mar 20, 2011 12:39 pm

Hey guys, my HUD doesn't change color when I switch teams, so if its blue, it stays blue even if I'm on red or gold team ect..

Is there a setting that I gotta change to fix this? xd
Or am I stuck changing it manual the rest of my life? -.-"

Thanks to who ever helps me. Smile




~ God Bless Y'all ~



~ Moko :DD
Back to top Go down
MHAD

MHAD

My HUD is messed up. >.> CuriousCat
Posts : 2624
Join date : 2008-06-09
Age : 24
Location : Volcano, Japan

UT Player Information
Current Skin: Necrotic Necrotic
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeSun Mar 20, 2011 12:49 pm

Moko'Sunce wrote:
Hey guys, my HUD doesn't change color when I switch teams, so if its blue, it stays blue even if I'm on red or gold team ect..

Is there a setting that I gotta change to fix this? xd
Or am I stuck changing it manual the rest of my life? -.-"

Thanks to who ever helps me. Smile




~ God Bless Y'all ~



~ Moko :DD

In prefrences, go to HUD, find the checkbox that says "Show Team color in HUD." It resets itself sometimes.
Back to top Go down
http://clandarkness.freeforums.org/portal.php
Sonrisa

Sonrisa

My HUD is messed up. >.> TheLoner
Posts : 2099
Join date : 2010-06-04
Age : 24
Location : why do you wanna know?! O.o
Job/hobbies : Machine Operator/Production Worker/Artist

UT Player Information
Current Skin: Risa Risa
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeSun Mar 20, 2011 1:00 pm

THANNNNKKKKKKKKK YOUUUUUUUUUUU MHADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!

jocolor flower farao king king Very Happy Very Happy
Back to top Go down
SogeKing

SogeKing

My HUD is messed up. >.> FlagAssassin
Posts : 3358
Join date : 2008-07-07
Age : 31
Location : Dead
Job/hobbies : UT, weight training, sports, hot chicks!
Humor : lel

UT Player Information
Current Skin: Radkin Radkin
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeThu Mar 24, 2011 12:43 pm

damn, I had this problem too...I went like 3 days trying to figure this s*** out Sad I was shooting my own team mates like crazy Laughing ("Why won't they die?")

----------------------------------------
Dallas Time




My HUD is messed up. >.> P2_zpsabd92946
Back to top Go down
Sonrisa

Sonrisa

My HUD is messed up. >.> TheLoner
Posts : 2099
Join date : 2010-06-04
Age : 24
Location : why do you wanna know?! O.o
Job/hobbies : Machine Operator/Production Worker/Artist

UT Player Information
Current Skin: Risa Risa
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeThu Mar 24, 2011 12:54 pm

Me too! LOL

lol! lol! lol!
Back to top Go down
|BLS|Lidstrom
Hidden Godfather
|BLS|Lidstrom

My HUD is messed up. >.> PartyPooper
Posts : 6587
Join date : 2008-04-10
Age : 32
Location : Area Sexy-1 Montreal Canada
Job/hobbies : OGC
Humor : No, too serious for that!

UT Player Information
Current Skin: Matrix Matrix
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeThu Mar 24, 2011 2:30 pm

Hahaha I haven't had that problem since 1999...
I figured that the Assault servers I used to go on always changed my HUD colors so I always had to go switch it back.

----------------------------------------
BLS|D!ck[FACE] (name is disallowed in Multiplay7)
Back to top Go down
http://blsclan.friendhood.net
Sonrisa

Sonrisa

My HUD is messed up. >.> TheLoner
Posts : 2099
Join date : 2010-06-04
Age : 24
Location : why do you wanna know?! O.o
Job/hobbies : Machine Operator/Production Worker/Artist

UT Player Information
Current Skin: Risa Risa
My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitimeThu Mar 24, 2011 2:33 pm

xD
Back to top Go down
Sponsored content




My HUD is messed up. >.> Empty
PostSubject: Re: My HUD is messed up. >.>   My HUD is messed up. >.> I_icon_minitime

Back to top Go down
 
My HUD is messed up. >.>
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Black Luster Soldiers - BLS - Clan :: Unreal Tournament :: Problems-
Jump to: